Fortsättning på veckan

Efter ett par dagar med jobb på ön, blev det helg. 
Jag, Sofia, Carro och Jessica åkte hem till Emelie på Gullmarsplan, där hon lagade hur mycket god mat som helst till oss :)) Emelie har fått jobb på Grand Hotell och börjar i morgon... Spännande!

Vi skulle ta gruppbild med auto-tid, vilket blev jättekul när jag var den enda som satt på knä.
Fantastiskt rolig kväll, som fortsatte på trädgården vid Skanstull, där jag aldrig tidigare varit. Men hemskt trevligt var det! Min gamla sida var dock inte helt nöjd med att komma hem kl 5 på morgonen.. Men det löste sig ju ändå helt ok!

Mobilen dog under natten, så jag tog en snabb tur ut till ön för att hämta min mobilladdare..
Sen åkte jag in till stan och mötte upp Emelie och Tobbe för Pride-tåget.
Väldigt trevligt måste jag säga!
Full fart, otroligt mycket folk! Har nog aldrig sett så mycket folk i stan, det skulle vara det kungliga bröllopet förra året då. Tobbe sa att Sveriges Pride-ferstival var det största enskilda eventet i hela Norden eller hur det nu var. Jag tänkte att mitt födelsedagskalas ska bräcka det!

Jessica och Carro gick i tåget, vilket verkade sjukt kul!

Sedan pratade jag med Pilly som satt några hundra meter bort och fikade med Erik, Carro och Johan från Åre. Så jag tog mig dit och hade en mysig och smått nostalgisk stund i solen. Erik ska plugga söderut, Pilly ska plugga någonstanns och Johan ska hur som helst inte tillbaka.. Det blir färre och färre som ska tillbaka. Jag funderar mycket på hur jag själv ska göra i vinter... Svårt beslut!

Sen hem till Sami och Sofia, som bjöd på fantastisk god middag, tillsammans med Jessica, Dennis, Christoffer och Johan, som tog med sig mackedonken mat...
Jag blev tvungen att klippa mina toppar häromdagen. Det var kul. Själv, med en kökssax i trädgården..
Årets bästa bild på Johan och Jessica på väg till tåget
Johan visar prov på enorm muskelstyrka i väntan på tåget hem, där vi träffade Carro och Peter som varit på middag..

Hem i vettig tid, vaknade idag i vettig tid, spenderade i stort sett hela dagen på mitt rum, rensandes mina lådor. Och jag uppdaterade alla mina spotify-listor, och gav dem nya coola namn.. Men döm mig inte, min bror lånar min Spotify i mobilen hela tiden.. Därav mina märkliga top-rankings där :P

Max ropade idag på mig:"My, stäng av musiken, vi ska kolla film!!!"
Jag:"Vilken film då?"
Max:"....Eh....Blood and Fight.."
Jag:"Eh, va? Vilken film, få se!" (rusar ner)
Tittar på filmen han försöker gömma. Life as we know it, romantisk komedi med Katherine Heigl. Söt han e min bror. Sedan såg jag dessutom No strings attached med Ashton Kutcher och Natalie Portman. Sjukt bra!

På kvällen kom Anna och Juni, vi tittade på dokumentären om Utöya. Jag följde det mesta på NRK när det var aktuellt, så intet mycket nytt. Men ändå väldigt...fängslande att se igen.. Usch.Usch usch usch :((
Sedan såg vi 3 avsnitt Solsidan, vilket var skojj... :))))
Allt som allt en väldigt bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0