Liten promenad

Blev till en lång jävla promenad...Det regnade när jag började gå...Vilket kändes bra eftersom jag brukar bli så nedrans varm. Men regnet avtog och sen kom solen...Så nu ser jag ut som en tomat...
Förutom ett snabbt stopp hos Bobo, Annika, Fredrik och Elvis ( Elvis som förövrigt glatt ropade MIMMI när jag kom in, och som tydligen pratar om min pappa Zorro...) så höll jag en nice fart hela tiden...
Här är streckan jag gick:
När jag hade typ en fjärdedel kvar blev jag så jävla trött, och då menar jag inte trött av ansträgning, utan jag gick och blundade och det kändes som om jag höll på att somna..Men det kanske var för att jag inte ätit något idag :/
Men nu ska jag gå och äta lite lunch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0