Fredagen i bilder

Chill i hängmattan...20 st är uppe, 6 till ska upp....


Förvånansvärt varmt i vattnet när jag badade efter jobbet.. :)
Sen hem! Tre studentmottagningar på en kväll!


Nu har tjejerna tagit studenten! Maya och Lotta har kännt varandra sedan dagiset i Österskär.. :)

Grattis Lotta!

Studentmottagning hos Sandra och Rasmus inne i stan, vi hittade en massa peruker!! Skojj :)

Mattias var där! :)


Peruker är roliga!


Mamma och Rasmus

Bästa peruken! Jag vill ha längre håååår...
Kul kan man ha :)

Studenten!

Från Kungsholmen till Lidingö där Lovisa tagit studenten!
Mycket trevlig kväll!

På vägen hem ringde jag Johan som var på tegel, så för första gången på något år (?) åkte jag dit. Lillebror med 100 kompisar var också där, väldigt skojj! Sen taxi hem och somnade gott i min säng! Sov med öppet fönster och vaknade av fiskmåsarna...En kalldusch senare är man människa igen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0