Arg och bitter och irriterad på en liten jävla telefon...

Jag har haft en sjukt dålig mobil i över ett år, för att telenor hävdar att min gamla mobil hade en vattenskada(såklart) och jag varit för lat för att kolla upp en ny. Men, den har funkat, och skänkt mig mycket glädje. I fredags på flygplatsen i trollhättan tappade jag denna låne-telefon i golvet. Skärmen dog. Pappa fixade fram en annan telefon som vi hade över, en experia. Nu när jag sätter i mitt SIM-kort så funkar SÅKLART ingenting. Den är konfigurerad till mammas mail, inget internet funkar, inget minneskort, inga kontakter på mitt SIMkort, inga sms kvar...
Och jag hade lixom viktiga sms där...SMS från viktiga personer. SMS med känslomässigt värde...Åååååh, jag är hungrig och då är det rätt skönt att vara bitter och tycka synd om sig själv... Jag vill ha mina sms tillbaka....
Det var faktiskt sms som var viktiga...Till exempel de sista sms:en från Fia. Sms från Martina som är på andra sidan jorden...Sånt känns viktigt..Men nu??
Åååååh irritation!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0