Blahaba

Jag har hittat en ny hobby:
Spydigt tv-tittande. Varför hålla käft när man kollar på tv, när man kan kommentera alla fel, brister, osannolikheter och genialiteter?

Min tidigare hobby, gräsklippning, är inte längre nödvändig, sedan ett nytt medel får gräset att stanna på 3 cm och sedan fokusera på att bli grönare. Jag gillar AMF:s pensionsreklam! A lot.. Tänk så mycket mer ogräs jag skulle hinna rensa om gräsmattorna(vi har en del) inte behövde klippas!

Nyheterna ikväll var annorlunda. Om knugen och hans vänner.. Uj uj uj... Vet inte riktigt vad man ska säga. Oskillat!

Är sugen på filosofi-kursen jag sökt in till. Tänker mig speciellt kapitlet om moralfilosofi. Detta på grund av mannen som cyklat runt i stockholm, filmat små flickor, samt när han utnyttjat flera flickor sexuellt. Jag funderar över mina tankar kring dödsstraff... För hur fan kan man göra sånt mot barn?

Ååååh hej och hå.

Jag och Pilly gick och tittade i affärer idag. Först på loppis. Sen shoppade vi massa fina underkläder. Allt detta i metropolen Åkersberga. Oj så nöjd jag blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0