Dagens uppdatering och sommardrömmar...

Först vill jag att ni börjar med att sätta på den här låten:


Sen kan jag börja skriva :-)
Idag har varit en helt alldaglig dag, jag har suttit på kontoret hela dagen, med undantag för lunchen, då jag åkte och hälsade på Emelie och Sofia på jobbet. Detta innebar smarrig mat i smarrig sällskap!


Vi 3 =)

Efter jobbet for jag hem, funderade på att rensa hallon-landet, men det var kyligt ute, så jag gick in och hälsade på lillebror. Han kollade på Heroes, så jag gick helt ogenerad hem och la mig framför tv:n efter jobbet.

Vid 20-tiden kom Pernilla ut till mig och vi var ute och gick en timme runt om i Österskär, följandes kustlinjen. Otroligt mysigt! Vi är rätt så nöjda med att vi numera bara bor en kvart i från varandra. Så många promenader kommer det att bli!


Pilly kollar igenom alla mina spännande bilder...(samt hämtar sin blommiga kudde som jag var snäll nog att forsla hem från Åre!)(Hur man inte själv får med sig en kudde hem på ett tåg vet jag tyvärr inte =))

Hur underbart är det inte att gå omkring i Österskär när allt har slagit ut? Till och med syrenerna börjar slå ut nu, tidigt i år.. Jag älskar det! :)



Jag älskar att jag både hemma och på landet bor så nära vattnet...Vet inte hur jag skulle klara mig utan!


Solnedgång utanför ön...


Jag hör hemma i skärgården....


I sommar gänget, då blir det vin-mys på mitt däck!

Viken 10 meter från vårt sommarhus, fotad från vår brygga :)

Jag vill ha sommar, sol och lediga dagar på soldäcket igen...(är det min vita rumpa som skymtar i bakgrunden? Bjuder på det i så fall..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0