Det är kul att vara tillbaka!

Åh, det är skönt att vara hemma igen!
Har haft en härlig vecka, mestadels jobbat ute på ön med fix, men även träffat lite gäster..Hunnit träffa släkt och vänner vilket gör mig glad!

I torsdags träffade jag min kusin Lina, på en liten picnic ute i det gröna. Väldigt mysigt att träffa henne igen efter nästan ett halvår ifrån varandra! Vi satt på vår filt i solnedgången och snackade om allt och ingenting. Hur mysigt som helst <3

Här är en glad bild på Lina och Mig från i vintras, på hennes födelsedagskalas, då vi hittat min kamera igen, som vi trodde var borta.. :)


Jobbat ute på ön med Robin och Fredrik, som gjorde sin första dag i fredags. Då Fredrik skulle vara nattansvarig passade jag på att hänga kvar ute på ön för att hjälpa till/visa lite rutiner m.m. Och för att kunna hänga lite såklart..


Vi chillade lite uppe på hög höjd i fredags :)
Skojj att ha "Åre-vänner" på ön, det blir "rätt person på fel ställe/fel person på rätt ställe". Det blev lite sent med disk, men oj oj OJ vilken FANTASTISK frukostbuffé vi fick ihop! Sjukt kul att få hänga igen i alla fall, det är jag glad för :)

I går när vi åkt i från ön, åkte jag in och shoppade med mamma. Hittade galet mycket kläder, jag som inte tycker om att shoppa kläder ens. Men nu är jag sjukt nöjd...Hittade en massa fina Bondelid(Bondeläpp som pappa säger)-saker..Så nu är jag lite fattigare, men mycket finare. :) Efteråt sprang vi på Annika och min senaste kusin -ELVIS! Jag är så förälskad i honom, världens sötaste tvååring. Annika hämtade morbror Bobo, och vi 5 tog en fika. Så lugnt var det inte, för Elvis hittade en hiss, in i vilken han hela tiden ville för att trycka på knappar. Han satt och ropade "MIMMI" hela tiden, vilket vi tror blev samlingsnamnet för både mig och mamma..Men, alla andra gör ju så, så varför inte Elvis också?

Igår blev det för första gången på typ 10 år så, att jag, mamma och pappa kollade på eurovision. Bra låtar i år ju, jag hejjade på Italien. Men alla som känner mig vet att jag är galen i två saker: Italien och Robbie Williams...Även om den här låten påminde om en annan favorit, Michael Bublé...

Idag har jag mest fixat med filmen från min hjälmkamera, från höghöjdsbanan. Jag blev lite frustrerad ett tag då filmen inte ville det jag ville, men sen så! Spana in här:


Här är en annan, som jag gjorde i torsdags...



Sen har jag fått iväg alla inbjudningar till Majas studentmottagning också! Den 28 maj tar hon studenten i Dals-Ed i Dalsland, och ett par dagar senare ska vi ha mottagning hemma. Dock märkte vi idag att OSA-adressen är fel, det ska vara hotmail.se, inte .com. Mamma var lite ivrig när hon skrev inbjudan. Vår adress är också fel, men sånt går ju att korrigera, eller hur?
Nu måste jag verkligen sova, Godnatt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0