Diverse bilder från diverse aktiviteter


Jag och Pappa var ute på promenad i förrgår, innan vi åkte och såg Pirates på bio... Vi gick runt i Österskär, ner till stranden och bryggorna och tittade på hus..Sen gick vi förbi Österskärsskolan, där jag gick när jag var liten. På senare år har de fått en klättervägg där. Så här högt kom jag innan jag tyckte att det var tråkigt.. Men roligare vaaaaar:


Myran! Här lekte jag mycket som barn :) :)


Och äntligen vågade jag mig hela vägen upp!


Ungdomsklotter i Österskär


Vuxenklotter....

Idag tyckte jag att jag hade tid att plocka blommor innan lunch....

 


Erland och Marcus snackar höghöjdsbana.. Erland är nyss hemkommen från vintersäsong i Abisko och ska jobba som aktivitetsguide hos oss i sommar. Erland vad seglarlärare för Max och Maya för en massa år sedan och kommer från Österskär, liksom undertecknad!


Busan chillar i båten på väg hem från jobbet...


Jaa, nu får ni se lite underkläder, jag gillar färgerna så mina nya grejer fick vara med på kort :)
Jag och Pilly shoppade som sagt härromdagen, och jag fick med mig lite hem!
Alla flaskorna kom med posten idag, jag shoppade loss lite på nätet också. Efter-sol-kräm från YvesRocher, luktar så gott, så nu är jag laddad inför sommaren. I stort sätt allt annat kom på köpet!


Nu, nyss utkommen ur duschen, funderar jag på att kleta in mig i lite lotion och dra över till Johan, som så snällt bjudit in mig!

Farväl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0