Första jobbdagen hemma

Första jobbdagen hemma, skulle varit i morgon, men hoppade in idag.
Det blev kontorsdag idag, dock fick jag åka upp och få en glimt av havet när jag hämtade min bror som jobbat på förmiddagen, och sen skulle till skolan..

Avfarten till The Place To Be In The Summer

Fina Ronja-Rövardotter-sjön som jag efter typ 15 år fortfarande aldrig har badat i. Men i sommar kanske? Fast varför stanna vid en sjö när man kan åka ut till Världens Bästa Ö?


Runt 13.00 susade jag förbi Sofia och Emelies café för lite smarrig lunch.. Mysigt, skönt att vara tillbaka till mina tjejer <3 Planerade sommaren och svor över trasiga kylskåp.. Tack för idag tjejer!

Sen tillbaka till kontoret, skrev offert efter offert, börjar komma in i rutiner igen.. Trist att sitta inne en sån här dag, men ändå så kul att vara tillbaka och bidra :))


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åhh det är så jättekul att du är tillbaka :) Har saknat dig så!

2011-05-09 @ 22:53:16
URL: http://www.aventyrenso.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0