Johan har fyllt 25!

Hej!
Jag vet att man vid den här tiden på dygnet borde ligga och sova, alternativt gå upp för att man ska med ett morgonflyg på Arlanda. Men jag har haft så roligt ikväll, och kom just hem. Det, nästan, bästa är att jag drack bara ett glas vin och en cider ikväll, vilket gjorde att jag tyckte jag kunde köra hem min bil när jag kom till Åkersberga för 20 min sen.. :) Yeei


Vi firade Johan, som inte vet hur man ler framför en kamera, som fyllde 25 igår.. Grattis bästis! <3


Jag hittade Emelie igen <3


Och Sofia också! <3


Toffe, jag, Dennis, Andreas och Sami hade det gött ikväll..:)

Samma gäng som igår, minus Emelie som avvek pga jobb... Den här gången gick vi ut istället för att äta tårta.. :)


Till och med i väntan på tunnelbanan på väg hem, hade vi kul, Carro och jag...:)

Grattis Johan, tack du och alla andra för en härlig kväll! (Första gången på över ett halvår jag åkt Roslagsbanan och tunnelbana...)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maya

vin och cider = bil

ehm...okej...

2011-05-08 @ 10:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0