Lördag

Nu kommer alla ni morgonmänniskor tycka att jag är lat, och varsågoda, tyck det!! För det tycker jag med!
Jag vaknade först 07.48, utan väckarklocka..tykte jag förtjänade att sova vidare, vaknade nästa gång vid 9.. Nästa gång efter det halv 11, och sen var klockan plötsligt halv 12. Att jag somnade om, kan ha att göra med att jag hade min loungelista på, på Spotify, som jag inte stängt av kvälllen innan...
Johan, jag och Christian kollade på The Switch, ni vet där en kille byter ut sin sperma med donatorns, till sin bästa kompis som blir gravid. Sjukt kul! Jag drömde förresten att jag satt barnvakt till ungen i filmen, i Kina. ???
Sen drömde jag att vi hade fest ute på ön och jag dansade hela natten lång :)
När jag väl vaknade, klädde jag på mig och gick ut i trädgården. Har klippt gräsmattor och rensat döda grenar.. Jag vill att det är fin när Maya kommer hem.
Om en vecka tar Maya studenten i Ed i Dalsland. På söndag kommer hon hem, på tisdag har vi mottagning :) Ikväll har hon bal!
Nu ska jag och mamma åka och köpa studentpresent till Maya :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0