Mycket i huvudet...

Sov på ön i natt, började ute på ön, men åkte sen in till kontoret...Det gjorde inget, det blåste storm och regnade så att....
Efter jobbet, hem, duschade, in till Täby, present till Maya, kläder till mig.
Hämtde sushi, hem, snyggade till lite hemma. Desperate, sen hyrde Max senaste Narnia. Boken var bättre..
Börjar bli stressad för tiden rinner iväg. Vill hinna plocka lite, slå in presenter. Men mest känner jag att jag måste sätta mig ner och skriva lite. Ni som har sett de, vet att jag väldigt serriöst skriver i RIKTIGA dagböcker...Men har inte gjort det påett tag. Och det är så mycket jag vill rensa ur huvudet. Vilket betyder överanalysera. Så jag kanske borde låta bli..Jag är bra på att överanalysera.. Det vet ni också..Jag vill i alla fall skriva ner mina tankar :) Men det blir nog på datorn och inte i bok...För mycket i fingrarna just nu :)
Nu ska jag sova...Börjar på kontoret i morgon, sen ut till ön, sen på kusins studentmottagning, sen hem... :) Kanske till Pilly också, får se, får se.. :)
Gonatt
Bon Iver – Wisconsin Vaggvisa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0