Boost

Kära vänner,
jag kom just hem från en dag på ön. Tycker ni det regnar och blåser inne i stan?
Jag har just själv manövretat en båt över Furusundsleden. "Men det är väll inget" tänker ni säkert.
Men jag åkte över, utan lanternor, i becksvart mörker, med 1,5 m höga vågor, halva havet blåste in över relingen, samtidigt som det stormade in regn under,ovan, framifrån samt från sidorna.. Jag fick in båten på rätt plats som genom ett mirakel, höll tamparna med munnen för att kunna dra in båten som höll på att välta i vågorna..
Har kommit på att jag är jävligt duktig på att hantera båtar.. :))
Så här såg jag ut, när jag tagot av min dyngsura dunjacka (fel val i dag) och satt i bilen:
Nu ska jag äta gårdagens smarriga höstgryta och sen sätta mig i bastun!
Ciao! :)))

Kommentarer
Postat av: Mi

Ja visst känner man att man lever sådana kvällar?

Om än osäkert hur länge (man kommer att överleva alltså)....

Bra jobbat tjejen!

2011-10-18 @ 21:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0