Sociala medier...

Apropå det där med Åre och allt sånt.. Har i dagarna skytt facebook och Instagram som pesten, eftersom nästintill varje Åre-vän lagt upp bilder från Riksgränsen.. Scandinavian Big Mountain Championships, mer känt som NM går i Riksgränsen nu och nästan varje skidåkande kompis jag känner är där. Skulle åkt dit om jag inte var tvungen att stanna på jobb.. Är således avundsjuk till 1000, men tillät till sist mig gå in och läsa på Freeride. Det går ju riktigt bra för många, och från kvalfilmen jag såg verkar de ju inte ha det alltför fel...Läs mer om kvalet och kompisarna här.. Har också spanat instagram och glatt mig åt hur bra alla verkar ha det..Och jag ska verkligen inte klaga! Har haft så underbara dagar här på ön...
 
 
Vi åkte in till fastlandet idag och åt middag, ingen orkade laga mat idag.. 
 
Jag slapp köra idag bör tilläggas.. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0